VACATURE!

januari 31, 2024

ORGANISATIEBESCHRIJVING:

Stichting Samen Voor Inwoners (SVI) is een stichting die is opgericht door enthousiaste vrijwilligers vanuit bewonersvereniging de Samenwerking. Ons uitgangspunt is bewoners verbinden, begeleiden en informeren.

Stichting SVI zet zich in voor participatie en vitale wijken, maar ook zaken zoals respijtzorg en eenzaamheid. Wij hebben als maatschappelijk doel dat wij een positieve impact bewerkstellingen binnen samenleving. Samen met vrijwilligers en bewoners creëren we een positieve verbinding met een direct effect. Zo kunnenwe onder meer eenzaamheid tegengaan.

WAT BIEDT DE STICHTING:

Stichting SVI zet zich in voor participatie. Een goede pijler hierin is dat wij opleiding en werkgelegenheid willen creëren voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Wij hebben deze pilot vanaf 2019 binnen Bewonersvereniging De Samenwerking opgestart, en met groot succes. Deze pilot is actief in Spijkenisse maar ook in verschillende delen van Rotterdam. Door deze positieve ontwikkeling en ervaring gaan wij dit verder oppakken binnen de Stichting SVI.

FUNCTIEBESCHRIJVING:

Wij hebben op dit moment meerdere functies beschikbaar.

Bestuur: Bent u een rekenwonder die affiniteit heeft met financiën, snel kan schakelen, kennis heeft van de sociale kaart van de gemeente en op beleidsniveau wil meedenken en praten over verschillende zaken? Dan zijn we op zoek naar jou!

Secretariaat: ter ondersteuning van ons huidige secretariaat zijn we op zoek naar een ondersteunende vrijwilliger. Deze functie bestaat uit; agenda beheer, inkomende en uitgaande mail verkeer, brieven opstellen, inplannen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen.

Evenementen: hierin zijn we op zoek naar verschillende medewerkers, die het leuk vinden om met onze evenementen te helpen, mee te denken en te organiseren.

• Vindt u het leuk om te koken, serveren en te helpen met de afwas?
  • Wilt u helpen om betalingen te incasseren tijdens evenementen en administratie hiervan bij te houden?
  • Vindt u het leuk om bardiensten te draaien?
  • Vindt u het leuk om koffieochtenden te draaien?

Dan zijn we op zoek naar jou!

FUNCTIE-EISEN:

• Bent u bereid minimaal 8 uur per week vrij te maken?
  • Bent u goed op de hoogte met de “Sociale kaart” van de gemeente?
  • Wilt u evenementen organiseren?
  • Wilt u uw medemens helpen?
  • Wilt u werken in een gezellig team waar naast serieuze inzet ook ruimte is voor gezelligheid en humor.
  • Beschikt u over doorzettingsvermogen en inlevingsvermogen?

Maak dan een afspraak met Mevr. A de Jongh-Blijd- voorzitter. Tel 06-15512205 of stuur een email naar info@stichingsvi.nl

Delen op social media