Multicultureel trefpunt

Stichting Samen Voor Inwoners (SVI) heeft een nieuw project opgestart namelijk het multicultureel trefpunt.

Het is erg belangrijk om cultuur diversiteit in de samenleving te hebben. Van nature hebben mensen die uit verschillende culturen komen verschillende wereldbeelden en een andere kennisbasis, wat uitstekende middelen biedt om elkaars verschillen te begrijpen, te respecteren en van elkaar te leren.

Onze samenleving is multicultureel en hierin zien wij dat we veel van elkaar kunnen leren. Doormiddel van verschillende activiteiten te organiseren kan je verbinding leggen, dit doorbreekt de eenzaamheid en brengt mensen nader tot elkaar. Dit doen we om de week op donderdag er is dan een gezellige dag-thema en aan de hand daarvan wordt een programma opgesteld.

Wij bieden een wereldkeuken aan waar we verschillende 2 gangen diners klaarmaken uit verschillende culturen. Maar ook interessante workshops, zoals bloemschikken, dans, bingo en nog veel meer. Dit is nog maar een greep uit de activiteiten die we organiseren. Als u interesse heeft houd dan onze Facebookgroep (multicultureel trefpunt)  en website in de gaten.

Bent u nieuwsgierig geworden of wilt u gewoon een keer gezellig aansluiten? Dan kunt u zich aanmelden via info@stichtingsvi.nl of 06 – 15 512 205.